Nog maar één week te gaan!!! - Reisverslag uit Giesbeek, Nederland van Ester Prijs - WaarBenJij.nu Nog maar één week te gaan!!! - Reisverslag uit Giesbeek, Nederland van Ester Prijs - WaarBenJij.nu

Nog maar één week te gaan!!!

Door: melroyester

Blijf op de hoogte en volg Ester

01 Juli 2012 | Nederland, Giesbeek

Volgende week maandag is het zover, dan stappen we in ons lang verwachte vliegtuig richting Hanoi.
Voor iedereen die onze vlucht in de gaten wil houden, zijn hier de gegevens:

HEEN:
Maandag 9 juli 11.45uur AEROFLOT - SU 3121 Van Schiphol naar Moskou;
Maandag 9 juli 20.05uur AEROFLOT - SU 290 Van Moskou naar Hanoi.

TERUG:
Vrijdag 3 augustus 10.05uur AEROFLOT - SU 291 van Hanoi naar Moskou;
Vrijdag 3 augustus 20.55uur AEROFLOT - SU 2552 van Moskou naar Schiphol

Deze week nog de laatste spulletjes halen en dan zijn we er klaar voor.

We willen regelmatig een reisverslag op de site zetten. Dus als jullie op de hoogte willen blijven, meld je dan aan!!!

Groetjes,
Melroy en Ester

• 01 Juli 2012 - 18:46

Papa Van E*:

We zullen vanuit Gerwen alles zeker gaan volgen. Ik hoop dat jullie een erg fijne vakantie gaan krijgen. Tot vrijdag.

• 01 Juli 2012 - 20:21

Harry En Monique:

Melroy en Ester, veel succes met de laatste voorbereidingen. En ook wij zullen jullie zeker gaan volgen!

• 09 Juli 2012 - 12:46

We hebben de backpackers veilig afgeleverd op Schiphol. Ze waren er helemaal klaar voor en hadden er super veel zin in.
    Ze zijn om ong. 12.15 uur de lucht in gegaan richting Moskou....
    Ester en Melroy een hele goeie reis gewenst.